فروش انواع ملك در ملك جت فروش انواع ملك در ملك جت .

فروش انواع ملك در ملك جت

با 2 ميليارد كجا مي توانم سرمايه گذاري كنم؟

با توجه به تورمي كه در كشور ما وجود دارد مي توان گفت 2 ميليارد سرمايه زيادي براي خيلي از كارهايي كه دوست داريد انجام دهيد نيست.

اما با كمي تفكر و تعقل مي توانيد بهترين تصميم را براي پول خود بگيريد.

در ادامه چند گزينه مناسب براي سرمايه گذاري را به شما پيشنهاد مي كنيم.

1)      خريد واحد مسكوني: خريد آپارتمان در تهران تا دو ميليارد شايد به نظر شما عجيب باشد اما اينطور نيست و شما مي توانيد با همين بودجه ملك مورد نظر خود را از سايت ملك جت بيابيد. از جمله مزايايي كه اين سايت دارد امكان مقايسه قيمت هاي مناطق مختلف با هم است و با هر بودجه اي كه داريد مي توانيد ملك مورد نظر را بيابيد. به لينك فروش واحد مسكوني مراجعه كنيد.

همچنين اگر امكان گرفتن وام بانكي را داريد مي توانيد واحد بهتري در محله بهتري خريداري نماييد.

2)      سرمايه گذاري در خريد طلا و سكه: امروزه بسيار باب شده است كه پول خود را در بازار سكه و طلا صرف مي كنند.

اين نوع سرمايه گذاري به نظر مناسب است اما اين نكته را در نظر بگيريد كه طلا و سكه سرمايه گذاري بلندمدت نياز دارد و منتظر بازدهي زود نباشيد.

 

3)      سرمايه گذاري در بازار ارز: دلار و ارزهاي ديگر نيز بسيار در بازار داراي نوسان مي باشد و خريد آن ممكن است باي شما سودآور باشد يا نباشد پس تقريبا مي توان گفت ريسك بسياري دارد پس توصيه نمي شود.

4)      ورود به بازار خودرو:خريد و فروش خودرو نيز به گمان بسياري از مردم مي تواند به عنوان سرمايه گذاري انتخاب شود.

اما ورود به اين بازار و خريد و فروش خودرو دردسرهاي خاص خود را دارد. بنابراين گزينه مناسبي براي بسياري از افراد نيست.

 

در بالا 4 روش سرمايه گذاري را بررسي كرديم و با مزايا و مضرات آنها آشنا شديم. ديديم سرمايه گذاري در بازار مسكن يكي از روش هاي مناسب است كه ريسك چنداني ندارد به علاوه شما مي توانيد از مزاياي زيادي مثل: اجاره دادن ملك و استفاده از نقدينگي حاصل در هر ماه – رهن، شما مي توانيد با رهن دادن ملك خود نقدينگي براي خود ايجاد كنيد و در همان ابتداي كار مبلغ را دريافت و صرف اموري كه مي خواهيد كنيد. اگر حتي قصد فروش مسكن خود را داشته باشيد مي توانيد به راحتي و بدون دردسر اين كار را انجام دهيد و نيازي به صبر كردن نيست پس نتيجه مي گيريم يكي از بازارهايي كه مي تواند به صورت زود بازده براي ما سوددهي داشته باشد بازار مسكن است. ديگر انتخاب با شماست.....

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۲:۰۸ توسط:ftt موضوع: نظرات (0)